ЗДО "Яблучко"
с. Новосілки, Чабанівської селищної ради, Київської області

Логопедія в дитсадку

                Фото без описуВітаємо на сторінці вчителя - логопеда Фото без опису      

                       Фото без опису                      

Основними напрямами діяльності вчителя-логопеда  є робота, спрямована на подолання і профілактику розладів мовлення у дітей, навчання та виховання дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями.
Фото без описуГрафік роботи вчителя-логопеда:Фото без опису
     Фото без опису                                                                            Фото без опису
      
Фото без описуЩо потрібно знати про роботу вчителя - логопеда Фото без опису

Деякі батьки,навіть і не знають навіщо потрібен логопед в дитячому садку. А батькам дітей, які мають мовленнєві порушення, доводиться познайомитися з наукою логопедією і тісно співпрацювати з вчителем-логопедом. Які ж завдання виконує вчитель - логопед в дитячому садку і яку логопедичну роботу проводить?

Фото без описуКоли слід звертатись до логопеда:Фото без опису
  •  Якщо у дитини не з’явилось мовлення до 2 років або словник налічує не більше   10 слів;
  • Коли дитина в 4 роки не вимовляє або неправильно вимовляє звуки;
  • Коли дитина повторює перші звуки, склади багато разів (заїкається); 
  • Якщо дитина не запам’ятовує віршики, не може переказати казку, порушує структуру слів.

Фото без описуЯких дітей зараховують до логопункту?Фото без опису

  • До логопункту зараховуються діти  5 - річного віку, які мають різні відхилення мовленнєвого розвитку, виявлені логопедом, вихователем або лікарем дитячої поліклініки.
  • Обстеження дітей для зарахування їх в логопункт проводиться такими спеціалістами: педіатром, неврологом,  хірургом (в разі потреби), логопедом, психологом.
  • Медичні висновки подаються на розгляд обласної психолого-медико-педагогічної комісії для вивчення даних, яка направляє в логопункт відповідно до діагнозу.
  • Висновок ПМПК – це той основний документ, на підставі якого, дитина направляється в логопункт дошкільного навчального закладу системи освіти чи заклад соціального захисту.

Фото без описуЗавдання вчителя - логопеда в дошкільному навчальному закладі:Фото без опису

  • усунення різних мовленнєвих порушень дітей;
  •  створення єдиного корекційно - навчального простору;
  •  пропаганда логопедичних знань серед батьків, педагогів;
  •  інтегрування зусиль педагогів, дітей та батьків з метою корекції мовленнєвих порушень;
  •  створення предметно-розвивального середовища, яке стимулює мовленнєвий і особистісний розвиток дитини.

Фото без описуЗавдання логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку, що мають недоліки мовленнєвого розвитку:Фото без опису

  •   розвиток рухливості органів артикуляційного аппарату;
  •   розвиток фонематичних процесів;
  •   розвиток дрібної моторики;
  •   усунення вад звуковимови;
  •   збагачення словникового запасу;
  •   вдосконалення граматичної сторони мовлення;
  •   підготовка до навчання грамоти.

Фото без описуФорми роботи:Фото без опису

  •   фронтальні логопедичні заняття;
  •   індивідуальні логопедичні заняття;
  •   групова та індивідуальна робота з дітьми.

Фото без описуФорми взаємодії з батьками:Фото без опису

1. Батьківські збори. Проводяться у вересні, січні, травні. На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.

2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда. В ході яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.

3. Поради логопеда в інформаційному осередку логопедичного кабінету та груп старшого дошкільного віку,які складаються з різноманітних професійних консультацій, порад, рекомендацій з матеріалів для практичного використання вдома та під час занять з дітьми.

4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з'ясувати чи задоволені вони корекційним процесом.

5. "Домашні логопедичні зошити", які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння. А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв'язок між учасниками корекційного процесу.

Фото без описуЛогопедичний кабінетФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису

 

 

 

Фото без описуФото без опису

Логін: *

Пароль: *