ЗДО "Яблучко"
с. Новосілки, Чабанівської селищної ради, Київської області

ІІ молодша група " Ромашка"

Вас вітає ІІ молодша  група "Ромашка"

 

Вихователі групи

Шевчук Галина Романівна

Марченко Інна Володимирівна

 

Помічник вихователя

Єфіменко Ірина Іванівна

 

Розвивальний простір групового приміщення

     

   

  

 

 

 

Психологічні особливості дітей 4 року життя

Вікові особливості розвитку дітей 4 року життя

Спілкування і мова

Спілкування з однолітками для них важке. У мовному спілкуванні часто спостерігаються хвастощі. Часто можуть називати один одного "дура", "дурень". З'являються прізвиська, дразнили. Яскравий інтерес проявляється до мови, до слів. Вони починають сполучати знайоме слово з незнайомим, з’являється прагнення до питань. Якщо немає співрозмовника – дитина розмовляє сама із собою, діти дуже прив'язані до матері, яка є центром світу. Відношення до матері тепле, уважне.Характеристика віку: "чотирьохлітка" вважається важким. Дитина перебуває у деякій дисгармонії із самою собою і з навколишніми, рухи рвучкі, прагне когось вдарити, штовхнути, щось перевернути. У поведінці спостерігається різкість, брутальність, тому дуже часто дорослі вважають, що допустили якісь промахи у вихованні. Ця стадія починається із 3,2 – 3,5 років.

Діяльність та пізнавальна активність

Діти дуже люблять грати з однолітками, але прагнуть забрати іграшку у свого товариша й вважають, що ця іграшка належить тільки йому. Ставитися до цього потрібно спокійно, але пояснювати, що ця річ не його. Спостерігається повна байдужність до того, що вона скривдила свого товариша, дій у діяльності дитина ніколи не передбачає. Вона не знає, що вона намалює, зліпить, побудує.

Емоційно-вольова сфера

Спостерігається емоційна неврівноваженість дитини, часто бувають емоційні крайності – сильно переживає невдачу, різко змінюється настрій до позитивних емоцій. Спостерігається висока емоційна активність, часті скарги. З'являється інтерес до перебільшення. З'являється нестриманість. Не можна жадати від дітей цього віку швидкого й обов'язкового виконання якоїсь дії – і це те, про що треба пам’ятати батькам.

ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ 4 РОКІВ

Активне формування особистісних якостей дитини, розвиток та проявлення позитивних і негативних рис характеру, які були закладені у період кризи 3-х років.

  1. Якісні зміни в становленні взаємовідносин із однолітками, прагнення до колективних видів діяльності, активне усвідомлення норм і правил соціально-суспільних взаємовідносин.
  2. Розвиток культури спілкування із дорослим, вміння слухати і чути співрозмовника, вести активний діалог.
  3. Сенситивний період виникнення і розвитку сюжетно-рольової гри, основним змістом якої є моделювання відносин між людьми, прагнення до об’єднання у ігрові підгрупи по 3 -5 чоловік при творчої взаємодії з дорослим.
  4. Бурхливий розвиток допитливості, прагнення до пізнання нового.
  5. Прояви зачатків логічного мислення в елементарній дослідницької діяльності, яка проводиться дітьми за власною ініціативою з метою пізнання оточуючого (досліди та експерименти з природними об’єктами, самостійні висновки і аналіз.
  6. Активний розвиток, проявлення інтересів та здібностей дитини. Прагнення до самореалізації задоволення особистісних притягань.

       Орієнтовний розподіл програмового матеріалу

в  ІІ молодшій групі « Ромашка»

  

  ПОНЕДІЛОК

1. Розвиток мовлення і культура мовленєвого спілкування

2. Музичний  розвиток

  ВІВТОРОК

1. Логіко-математичний розвиток: конструювання

2. Інтегроване заняття : дитина в соціумі та дитина в природньому довкіллі.

3.Фізичний  розвиток

СЕРЕДА

1. Образотворча майстерня: ліплення  аплікація.

2.Музичний  розвиток

ЧЕТВЕР

1. Розвиток мовлення та художня література

2.Фізичний розвиток

П’ЯТНИЦЯ

1. Образотворча майстерня: малювання

2. Інтегроване заняття дитина в соціумі та валеологія

 

 

Логін: *

Пароль: *