ЗДО "Яблучко"
с. Новосілки, Чабанівської селищної ради, Київської області

ІІ молодша група "Соняшник"

ВАС ВІТАЄ

ІІ МОЛОДША ГРУПА "СОНЯШНИК"

ВИХОВАТЕЛІ ГРУПИ

                    

                             Марич Ліля Олександрівна   Яричевська Галина Василівна

 

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛЯ

Голівець Ольга Федорівна

 

НАШІ МАЛЕНЬКІ ''СОНЯШНИЧКИ''

 

 

Розвивальний простір групового приміщення

     

      

     

     

 

 

Вікові особливості розвитку дітей 4 року життя

Спілкування і мова

Спілкування з однолітками для них важке. У мовному спілкуванні часто спостерігаються хвастощі. Часто можуть називати один одного "дура", "дурень". З'являються прізвиська, дразнили. Яскравий інтерес проявляється до мови, до слів. Вони починають сполучати знайоме слово з незнайомим, з’являється прагнення до питань. Якщо немає співрозмовника – дитина розмовляє сама із собою, діти дуже прив'язані до матері, яка є центром світу. Відношення до матері тепле, уважне.Характеристика віку: "чотирьохлітка" вважається важким. Дитина перебуває у деякій дисгармонії із самою собою і з навколишніми, рухи рвучкі, прагне когось вдарити, штовхнути, щось перевернути. У поведінці спостерігається різкість, брутальність, тому дуже часто дорослі вважають, що допустили якісь промахи у вихованні. Ця стадія починається із 3,2 – 3,5 років.

Діяльність та пізнавальна активність

Діти дуже люблять грати з однолітками, але прагнуть забрати іграшку у свого товариша й вважають, що ця іграшка належить тільки йому. Ставитися до цього потрібно спокійно, але пояснювати, що ця річ не його. Спостерігається повна байдужність до того, що вона скривдила свого товариша, дій у діяльності дитина ніколи не передбачає. Вона не знає, що вона намалює, зліпить, побудує.

Емоційно-вольова сфера

Спостерігається емоційна неврівноваженість дитини, часто бувають емоційні крайності – сильно переживає невдачу, різко змінюється настрій до позитивних емоцій. Спостерігається висока емоційна активність, часті скарги. З'являється інтерес до перебільшення. З'являється нестриманість. Не можна жадати від дітей цього віку швидкого й обов'язкового виконання якоїсь дії – і це те, про що треба пам’ятати батькам.

ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ 4 РОКІВ

  1. Активне формування особистісних якостей дитини, розвиток та проявлення позитивних і негативних рис характеру, які були закладені у період кризи 3-х років.
  2. Якісні зміни в становленні взаємовідносин із однолітками, прагнення до колективних видів діяльності, активне усвідомлення норм і правил соціально-суспільних взаємовідносин.
  3. Розвиток культури спілкування із дорослим, вміння слухати і чути співрозмовника, вести активний діалог.
  4. Сенситивний період виникнення і розвитку сюжетно-рольової гри, основним змістом якої є моделювання відносин між людьми, прагнення до об’єднання у ігрові підгрупи по 3 -5 чоловік при творчої взаємодії з дорослим.
  5. Бурхливий розвиток допитливості, прагнення до пізнання нового.
  6. Прояви зачатків логічного мислення в елементарній дослідницької діяльності, яка проводиться дітьми за власною ініціативою з метою пізнання оточуючого (досліди та експерименти з природними об’єктами, самостійні висновки і аналіз.
  7. Активний розвиток, проявлення інтересів та здібностей дитини. Прагнення до самореалізації задоволення особистісних притягань.
  8. Початковий етап формування довільних форм запам’ятання і розвиток творчого уявлення.

Орієнтовний розподіл програмового матеріалу

в  ІІ молодшій групі « Соняшник»

 

ПОНЕДІЛОК

1.Розвиток мовлення і культура мовленєвого спілкування.

2.Фізичний  розвиток 12.30

 

 

ВІВТОРОК

1.Логіко-математичний розвиток: конструювання

2.Інтегроване заняття : дитина в соціумі та дитина в природньому довкіллі.

3.Музичний   розвиток 12.30.

СЕРЕДА

1.Образотворча майстерня:

ліплення  аплікація.

2.Фізичний  розвиток 12.30

 

 

ЧЕТВЕР

1. Розвиток мовлення та художня література

2.Музичний розвиток 12.30

 

                                                         П'ЯТНИЦЯ                 

                                1. Образотворча майстерня :малювання

                     2.Інтегроване заняття дитина в соціумі та валеологія

 

 

Логін: *

Пароль: *