ЗДО "Яблучко"
с. Новосілки, Чабанівської селищної ради, Київської області

І молодша група "Квіточка"

Фото без опису

НА ГРУПІ ПРАЦЮЮТЬ

 

Фото без описуФото без описуФото без опису

Людмила Краснощок      Наталія Суха            Алла Тертична

 

Наші діточки-квіточки

                                                             Фото без опису

 

 

Розвивальний простір

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 

Вікові особливості дітей 3-х років життя

Третій рік життя - важливий етап психічного і фізичного розвитку дитини. Інтенсивність темпу фізичногорозвиткупорівняно з першим і другим роками життя дещо уповільнюється. Зміцнюється організм дитини, удосконалюється та стабілізується нервова система, розвивається руховий апарат. Провідна діяльність дітей цього віку  предметно - маніпулятивна гра. Важливим є також опосередковане грою спілкування з дорослими людьми.

Цьому періоду притаманні:

- активна спрямованість на виконання дій без допомоги дорослих, прості форми виявлення самостійності , початок усвідомлення власного я, зародження свідомості;

- подальший розвиток навчально - дієвого мислення і поява елементарних видів мовленнєвих суджень про навколишній світ;

- утворення нових форм стосунків між дітьми, поступовий перехід від ігор поряд з іншими дітьми та ігор на самоті до спільної ігрової діяльності;

- виникнення цікавості до сюжетно - рольових ігор, поява простих сюжетів в яких діти відтворюють дії дорослих людей, та прагнення виконувати певну роль у грі;

- переважною формою мислення стає наочно - образне мислення. Дитина виявляє здатність не тільки обєднувати предмети за зовнішньою подбністю, а й засвоювати загальноприйняті уявлення про групу предметів

- різко зростає допитливість дітей. Особливо великий їх інтерес до причин явищ;

 - у цьому віці відбуваються суттєві зміни в розвитку мови. Значно збільшується запас слів. 

     Фото без опису                Фото без опису         Фото без опису

 

Орієнтовний розподіл програмового матеріалу в групі

Понеділок

1.Інтегроване заняття: дитина в соціумі та сенсорний розвиток

2.Фізичний розвиток 9,35-9,50

Вівторок

1.Сенсорний розвиток

2.Зображувальна діяльність: ліплення/аплікація

Середа

1.Фізичний розвиток 9,35 - 9,50

2.Розвиток мовлення та культура мовленевого спілкування

Друга половина дня

3.Музичний розвиток 16,00 - 16,15

Четвер

1.Розвиток мовлення та художня література

2.Зображувальна діяльність:малювання

П'ятниця

1.Дитина в природному довкіллі

2.Музичний розвиток 9,20 - 9,35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без описуФото без опису

Логін: *

Пароль: *